hero-image

Planleggingsguide:
skanning av billetter

hero bg

Arrangementet starter allerede i døra, så forsikre deg om at gjestene dine får den beste og mest effektive service. Skann billetter, finn navn på gjestelista, hold styr på hvem som ikke kom - alt på ett sted.


Sikkert. Organisert. Ingen spesielle forkunnskaper kreves.

Håndtering av billetter burde kreve minst mulig arbeid.. Du trenger å bruke tiden på andre ting, ikke minst på selve arrangementsdagen. Å skanne billetter er en rask og sikker metode for å få gjestene inn gjennom døren. Du slipper rotete lister med forskjellig informasjon på forskjellige steder, og kan istedet ha all informasjon elektronisk på ett sted. I tillegg er det enkelt nok til at ingen spesielle forkunnskaper kreves, så hvem som helst kan står for selve skanningen.


Med elektronisk billettskanning kommer du til enhver tid å ha oversikt over akkurat hvor mange gjester som har kommet og hvor mange flere du kan forvente. Dette vil også gjøre det lettere å organisere medarbeidere på stede. Er det nesten fullt hus? Så trengs det kanskje bare én person til å skanne og selge billetter.


Billettskanner + Gjesteliste = En effektiv og problemfri kø

La oss se situasjonen fra gjestenes perspektiv. Du er en publikummer som ankommer eventet, og personen i døra ber deg finne navnet ditt på en håndskreven gjesteliste så de kan krysse deg av. Hva skal du se etter? Har de fornavnet ditt eller etternavnet ditt? Har de hele navnet eller et kallenavn? Du er ikke sikker, og må bruke lang tid på å finne det. Du finner til slutt navnet ditt, men opplevelsen har satt en demper på stemningen, og du undrer over hvorfor arrangøren har valgt en slik arkaisk løsning med sløsing av papir.


Folk liker å føle seg spesielle. I stedet for å bruke tid på å lete etter navnet deres, eller la dem lete selv, skap en bedre publikumsopplevelse ved å ønske hver og en velkommen ved navn så snart billettkoden har fått navnet deres til å automatisk dukke opp på skjermen din. Minst mulig arbeid og best mulig resultat.


Framtiden er papirløs. En vinn-vinn situasjon.

For en enda bedre og raskere opplevelse kan du oppfordre publikum til å ta med billetten på smarttelefonen sin, hvis de har en. Elektroniske billetter er vanskeligere å forfalske, og sjansen for at man mister den på veien er veldig liten, noe som gjør at du får færre problemer med billetter og kan bruke mindre tid på kundebehandling. Hvis gjestene dine skulle komme til å oppdage arrangementet i siste liten øker det også sjansen for at de kommer fordi de slipper å finne et sted å skrive ut billetten før de kommer.


Mindre papir, mindre styr, mindre avfall. Med andre ord, en løsning som gagner alle.


Få Billettos Event Manager-app

Billettos Event Manager-app kan gjøre alt som er nevnt ovenfor, og alt du renger for å bruke den er en smarttelefon eller nettbrett. Skann billetter, finn de som står på gjesteliste selv om de har glemt billetten sin og ha oversikt over hvem som har skannet billettene i tilfelle et problem oppstår.


Få Event Manager-appen her



Få Billetto-appen her
pattern

Er du klar til å prøve det ut? Det er gratis.