skip to main content

Event ended - Missed this event?

Check out these handpicked upcoming ones!For past event details, just scroll down.
Other events from the organiser
Loading...
 
 
Other events from this category
Loading...
 
 
Recommended Events
Loading...
 
 

Sankthans på brygga ved Mjøsa

Event ended

Sankthans på brygga ved Mjøsa

From Free

Location

Date

Jun 23 2017 17:00 - 23:00

Description

En stemningsfull Sankthansfeiring for hele familien

Jeg husker godt hvordan vi feiret Sankthans i Evjua mens jeg vokste opp. Det var som et startskudd på sommeren! Det var kos i vannkanten med deilig mat, stort bål på stranda, og vi barna lekte sammen med gode venner til sola gikk ned over Nes.

Denne tradisjonen har fått nytt liv gjennom Viken II i Evjua, og i år faller til og med Sankthans på en fredag! Med idyllisk sommermusikk fremført av Rob, deilig lokalmat fra "byssa" på Viken II, fin stemning med barn i alle aldre, samt et gedigent bål på stranda, er det ikke rart at denne kvelden ute på brygga er populær.

Det er helt gratis å delta på Sankthans på Viken II, men det er viktig å bestille bord dersom du ønsker å spise denne kvelden. De siste årene har vært fullbooket tidlig, og siden Sankthans faller på fredag i år blir det nok enda mer pågang :)

På Sankthansaften serverer vi en deilig Mjøsbuffet med lokale råvarer fra Toten. Pris per person er 325kr, og så kan du kjøpe dessert separat om du ønsker det. Barn (5-12) halv pris. Barn u/5 år gratis.

Bordbestilling finner du på http://www.evjua.no/kontakt

Velkommen!

Organiser

Venue

Evjua Strandpark og Viken II, Evjuvegen 30, 2848 Skreia

FAQ

  • I have not received my ticket via email. What should I do?

    The first thing to do is check your spam/junk filters and inboxes. Your tickets were sent as an attachment and can be thought of as spam by some email services. Alternatively, you can always find your tickets in your Billetto account that you can access in the browsers or the dedicated Billetto app. For more help with this, read here.

  • I wish to cancel my ticket and receive a refund. What should I do?

    The approval of refunds is entirely at the event organiser’s discretion, and you should get in contact with the event organiser to discuss what options are available to you. To get in touch with the event organiser, simply reply to your order confirmation email or use the "Contact organiser" form on the organiser's profile. For more help with this, read here.

  • I have registered on the waiting list, what happens now?

    If more tickets become available you will be notified (by email) amongst others who have joined the list. Purchasing is on a first-come first-serve basis. For more information, read here.

  • Where do I find a link to an online event?

    Check your order confirmation page or order confirmation email. Usually, the organiser of the event provides the details in the order confirmation email or they might send you a follow-up email with a link to their online event. You might also want to read the event description on Billetto where an event organiser should describe how to join the event online. For more information on this, read here.

  • What is refund protection and why would I need it?

    Refund Protection provides you with the assurance that if unforeseen and unavoidable circumstances interfere with your ability to attend an event you can claim a refund. For more information on this, read here.

Oppdag mer