skip to main content

Event ended - Missed this event?

Check out these handpicked upcoming ones!For past event details, just scroll down.
Other events from the organiser
Loading...
 
 
Other events from this category
Loading...
 
 
Recommended Events
Loading...
 
 

Medlemsskap i Florø Filmklubb 2017

Event ended

Medlemsskap i Florø Filmklubb 2017

From Free

Location

Date

Jan 04 2017 16:48 - Dec 31 2017 20:00

Description

I 2017 justerer vi medlemsskap/billettpris i filmklubben slik at vi er i tråd med lover og reguleringer som gjelder for filmklubbvisninger. Du kan velge mellom årsmedlemsskap og halvårsmedlemsskap. Det er egne priser for ungdom/honnør, og i år vil vi også ha jevnlige visninger av barnefilm slik at det også vil være aktuelt med medlemsskap for barn.

Vi følger kinoens aldersgrenser. Er du mellom 15 og 19 kan du kjøpe årsmedlemsskap for ungdom. Er du under 15 er det barnefilmårsmedlemsskap som gjelder. Honnør betaler samme pris som ungdom.

Prisene på medlemsskap øker ganske mye, men til gjengjeld vil det ikke være noen billettavgift. Dessuten har vi økt aktivitetsnivået betraktelig, og fortsetter å øke i 2017. Prisene er på linje med filmklubber vi finner det naturlig å sammenligne oss med.

Ønsker du mot all formodning ikke å betale verken helårsmedlemskap eller halvårsmedlemskap vil det også være mulig å kjøpe gjestemedlemskap for en film av gangen i døra før forestillingene.

På barnefilmer må alle barn ha gyldig årsmedlemsskap, eller kjøpe gjestemedlemsskap for den enkelte filmen. Voksne i følge med barn går gratis.

Organiser

Venue

Flora samfunnshus, Markegata 51, 6900 Florø

FAQ

  • I have not received my ticket via email. What should I do?

    The first thing to do is check your spam/junk filters and inboxes. Your tickets were sent as an attachment and can be thought of as spam by some email services. Alternatively, you can always find your tickets in your Billetto account that you can access in the browsers or the dedicated Billetto app. For more help with this, read here.

  • I wish to cancel my ticket and receive a refund. What should I do?

    The approval of refunds is entirely at the event organiser’s discretion, and you should get in contact with the event organiser to discuss what options are available to you. To get in touch with the event organiser, simply reply to your order confirmation email or use the "Contact organiser" form on the organiser's profile. For more help with this, read here.

  • I have registered on the waiting list, what happens now?

    If more tickets become available you will be notified (by email) amongst others who have joined the list. Purchasing is on a first-come first-serve basis. For more information, read here.

  • Where do I find a link to an online event?

    Check your order confirmation page or order confirmation email. Usually, the organiser of the event provides the details in the order confirmation email or they might send you a follow-up email with a link to their online event. You might also want to read the event description on Billetto where an event organiser should describe how to join the event online. For more information on this, read here.

  • What is refund protection and why would I need it?

    Refund Protection provides you with the assurance that if unforeseen and unavoidable circumstances interfere with your ability to attend an event you can claim a refund. For more information on this, read here.

Oppdag mer