Planleggingsguide:

skanning av billetter

Opprett ditt event nå

Arrangementet starter allerede i døra, så forsikre deg om at gjestene dine får den beste og mest effektive service. Skann billetter, finn navn på gjestelista, hold styr på hvem som ikke kom - alt på ett sted.


Sikkert. Organisert. Ingen spesielle forkunnskaper kreves.


Håndtering av billetter burde kreve minst mulig arbeid.. Du trenger å bruke tiden på andre ting, ikke minst på selve arrangementsdagen. Å skanne billetter er en rask og sikker metode for å få gjestene inn gjennom døren. Du slipper rotete lister med forskjellig informasjon på forskjellige steder, og kan istedet ha all informasjon elektronisk på ett sted. I tillegg er det enkelt nok til at ingen spesielle forkunnskaper kreves, så hvem som helst kan står for selve skanningen.


Med elektronisk billettskanning kommer du til enhver tid å ha oversikt over akkurat hvor mange gjester som har kommet og hvor mange flere du kan forvente. Dette vil også gjøre det lettere å organisere medarbeidere på stede. Er det nesten fullt hus? Så trengs det kanskje bare én person til å skanne og selge billetter.


Billettskanner + Gjesteliste = En effektiv og problemfri kø


La oss se situasjonen fra gjestenes perspektiv. Du er en publikummer som ankommer eventet, og personen i døra ber deg finne navnet ditt på en håndskreven gjesteliste så de kan krysse deg av. Hva skal du se etter? Har de fornavnet ditt eller etternavnet ditt? Har de hele navnet eller et kallenavn? Du er ikke sikker, og må bruke lang tid på å finne det. Du finner til slutt navnet ditt, men opplevelsen har satt en demper på stemningen, og du undrer over hvorfor arrangøren har valgt en slik arkaisk løsning med sløsing av papir.


Folk liker å føle seg spesielle. I stedet for å bruke tid på å lete etter navnet deres, eller la dem lete selv, skap en bedre publikumsopplevelse ved å ønske hver og en velkommen ved navn så snart billettkoden har fått navnet deres til å automatisk dukke opp på skjermen din. Minst mulig arbeid og best mulig resultat.


Framtiden er papirløs. En vinn-vinn situasjon.


For en enda bedre og raskere opplevelse kan du oppfordre publikum til å ta med billetten på smarttelefonen sin, hvis de har en. Elektroniske billetter er vanskeligere å forfalske, og sjansen for at man mister den på veien er veldig liten, noe som gjør at du får færre problemer med billetter og kan bruke mindre tid på kundebehandling. Hvis gjestene dine skulle komme til å oppdage arrangementet i siste liten øker det også sjansen for at de kommer fordi de slipper å finne et sted å skrive ut billetten før de kommer.


Mindre papir, mindre styr, mindre avfall. Med andre ord, en løsning som gagner alle.


Få Billettos Event Manager-app


Billettos Event Manager-app kan gjøre alt som er nevnt ovenfor, og alt du renger for å bruke den er en smarttelefon eller nettbrett. Skann billetter, finn de som står på gjesteliste selv om de har glemt billetten sin og ha oversikt over hvem som har skannet billettene i tilfelle et problem oppstår.


Ditt neste arrangement starter her

Opprett event

Skap en flott eventside på under 10 minutter, og legg ut billetter for salg

Promoter & del

Del eventet ditt i sosiale medier og/eller bruk Billettos widget for å selge billetter direkte fra din egen nettside

Hold øye med statistikken

Få jevnlig oppdatert statistikk over billettsalget, og bruk Billetto Insights til å finne ut hvor kjøperne kommer fra

Bli en del av vårt community

Legg til eventet ditt i en av kategoriene, og bli oppdaget av Billettos event-community

Unngå køer

Ikke la gjestene dine vente utenfor hele kvelden - bruk Billettos app for å skanne billetter og gjør innslippet så smidig som mulig

Nyttiggjør deg av gjestelisten

Eksporter gjestelisten din på Billetto, så kan du bruke den til fremtidig annonsering

Opprett ditt event nå