Transformer eventet ditt med

Billetto Event Insights

Møt din perfekte gjest

Nøkkelen til å få flere gjester til å komme på eventet ditt ligger ikke nødvendigvis i å nå ut til FLERE mennesker - istedet gjelder det å nå ut til de RIKTIGE menneskene. Har du ingen anelse om hvordan din typiske gjest vil se ut? Billetto kan vise deg. Med hjelp av vårt dedikerte team av dataanalytikere kan du finne ut hvilke egenskaper din typiske gjest har. Hva skal du så bruke denne informasjonen til? Du kan skreddersy markedsføringen til dette publikummet, noe som vil føre til at du kan nå ut til akkurat de menneskene som sannsynligvis vil være interessert i ditt event.


Kjenn styrken av Billettos personaliserte event-media


Med mer enn 14 000 følgere på sosiale medier, 140 000 nyhetsbrev-abonnenter og 300 000 månedlige brukere i Storbritannia alene, produserer Billetto ukentlige kraftpakker av nøye kuratert og rikholdig innhold for utforsking av eventer. Vi promoterer eventet ditt i nyhetsbrevet vårt, på sosiale medier og gjennom foreslåtte eventer i appen. Slik hjelper vi et spenningssøkende publikum med å finne frem til ditt event.

Ditt event & Billetto

SETT OPP EVENTENE DINE

Opprett ett eller flere eventer på Billetto, legg til billetter og start billettsalget.

SELG 100 BILLETTER

Så snart du har solgt 100 billetter begynner Billetto med dataanalysen for å finne ut hvilke egenskaper som er karakteristiske for ditt perfekte publikum.

FÅ 1000 EKSPONERINGER

Når det er gjort vil du få 1000 gratis eksponeringer hos Billetto Media, dvs. at dine eventer vil bli vist til brukere som faller innenfor målgruppen din.

Selg mer ved å selge smartere

En markedsføringsstrategi som går ut på å selge billetter på så mange plattformer som mulig er som et skudd i blinde. Lær deg å lære av tallene ved hjelp av Billetto Insights og finn ut akkurat hvilke kanaler som driver salget, hvem som kjøper billetter og bruk denne informasjonen til å spisse markedsføringen.

KASUSSTUDIE: Chelsea Byrne Fitness


Chelsea Byrne jobber som fitness-instruktør i Hackney i England , og bestemte seg en sommerdag for å instruere treningsklassen sin utendørs, ettersom deltakertallet pleide å bli mindre om sommeren. Dette hjalp litt på å forhindre frafall, i tillegg til at hun fikk inn noen flere gjennom å henge opp flyveblader på butikker og få venner til å dele informasjon om kursene hennes på Facebook.


Billetto hjalp Chelsea med å finne ut av hvem som var den typiske gruppedeltakeren for hennes kurs; nemlig en 27 år gammel kvinne i full jobb med interesse for lokale eventer og sunn mat. Denne typen deltakere var de som oftest blefaste kursdeltakere hos Chelsea, dvs. den typen deltakere som Chelsea helst ville ha flere av. Med denne informasjonen i bakhodet kunne Chelsea tilpasse markedsføringen til å treffe mennesker med disse egenskapene. Dette, i tillegg til ekstra markedsføring i Billettos kanaler, førte til en fordobling av antall deltakere og en etterspørsel som gjorde at Chelsea kunne arrangere flere kurs og utvide til andre områder i nærheten.