Turning the post-cookie era into a competitive advantage
Turning the post-cookie era into a competitive advantage
Fra Gratis
Sted
Dato
Beskrivelse
We're getting a lot of questions pertaining to the recent privacy regulations and trends (ITP, GDPR, CCPA and Ad blockers). It is clear that the future of digital marketing (analytics) entails access to a smaller volume of data, but is that all bad news for marketers?
The question we really should be asking ourselves is: "How can we drive 50% better results with 50% less data? And that will be the topic of this event. You could also look at it like the perfect excuse to have cookies for breakfast.
Speakers: measurement team from Precis Digital Oslo and Precis Digital London
Language: English
At this event you will
- LEARN about the relevant changes related to privacy
- UNDERSTAND how they are impacting the way that we evaluate performance
- ENABLE better decision-making and make the current paradigm shift in the industry to a competitive advantage for your company
Agenda
- 8:30 - 9:00: Arrival, snacks & coffee
- 9:00 - 10.00: "Turning the post-cookie era into a competitive advantage"
- Data Privacy
- Data Quality
- Attribution
- What actions can we take?
- 10.00 - 10.30: Q&A with the Precis Measurement team
(We have limited capacity and expect a full room, so If you sign up, please show up - or cancel at your earliest possible convenience. Thank you!).
Who is this event for?
The event is for marketing professionals in mid- to large-sized organisations. Whether you are more of a hands-on practitioner or a budget owner more focused on strategy, the event will deliver inspiration as well as concrete suggestions for you take home and start implementing.
Arrangør
We do data-driven digital marketing.
Lokale
Precis Digital AS Precis Digital AS, Møllergata 12, 0179 Oslo
Hjelp - FAQ
-
Jeg har ikke mottatt billetten min på e-post. Hva gjør jeg?
Først bør du sjekke reklame og søppelpost på din e-post. Billettene dine ble sendt som et vedlegg og kan ha blitt sortert som reklame hos noen e-posttjenester. Du kan også finne billettene dine på Billetto-kontoen din, som du har tilgang til i nettleseren eller i Billettos app. Les mer her dersom du trenger hjelp.
-
Jeg vil kansellere billetten min og få refusjon. Hva gjør jeg?
Det er eventarrangøren som kan godkjenne refusjoner, og du bør ta kontakt med eventarrangøren for å diskutere hvilke alternativer som er tilgjengelig for deg. Du kommer i kontakt med arrangøren ved å svare på e-posten med ordrebekreftelsen eller ved å bruke skjemaet "Kontakt arrangøren" på arrangørens profil. Les mer her dersom du trenger hjelp.
-
Jeg har registrert meg på en venteliste. Hva skjer nå?
Hvis flere billetter bli tilgjengelig, får du beskjed (på e-post) sammen med andre som også har registrert seg på listen. Her følger vi prinsippet "førstemann til mølla". For mer informasjon, klikk her.
-
Hvor finner jeg lenkene til netteventer?
Sjekk siden eller e-posten med ordrebekreftelsen din. Vanligvis har arrangøren av eventet inkludert informasjon i ordrebekreftelsen, som sendes på e-post, eller så sender de gjerne en oppfølging på e-post med lenke til netteventet. Det kan også være lurt å lese eventets beskrivelse på Billetto, hvor eventets arrangør beskriver hvordan du deltar på netteventet. For mer informasjon, klikk her.
-
Hva er avbestillingsbeskyttelse, og hvorfor trenger jeg det?
Med avbestillingsbeskyttelse har du rett til å kreve refusjon dersom det skulle oppstå uforventede eller uunngåelige omstendinger som kan komme i veien for din deltakelse på et event. For mer informasjon, klikk her.
Turning the post-cookie era into a competitive advantage
Fra Gratis