Gå til hovedinnhold
Event er avsluttet - Gikk du glipp av dette event? Sjekk ut disse andre events som skjer snart For tidligere eventsdetaljer, bare rull ned.

Shortcuts

Laster ...

 
 

Laster ...

 
 

Arrangementer du ville elske

Laster ...

 
 

Nearby events

The Art of Sustainable Innovation - Practicing Biomimicry

arrangementet ble avsluttet

The Art of Sustainable Innovation - Practicing Biomimicry

Fra 0,00 NOK

Sted

Dato

19. Mars 2015, 18:00 - 20:00
Billetto Peace of Mind
Stressfri booking: Billetto garanterer refusjon ved avlyste eventer. Les mer
Betalingsmetoder akseptert:

Beskrivelse

Need a new source of innovation?
Come and find out how biomimicry can help you come up with new sustainable solutions to your design challenges.

We’ll have a playful hands-on evening learning about how to get to sustainable innovation by taking inspiration from nature. This is about seeing things from a different angle: both nature and your challenges.

Bio-what?
Biomimicry is about sustainable innovation inspired by nature. It’s a different approach to design, where it is being taken in its broadest sense. Are you designing networks, a new marketing strategy, products, clothing, processes, materials, urban areas? Find out how biomimicry has already helped in such fields and how it can serve you!

Who is this workshop for?
In fact it’s a multidisciplinary exercise so the more diverse the backgrounds the better! Designers, architects and engineers will definitely benefit from this but we encourage anybody with a sense of curiosity to join us.

What to expect?
This is a hands on workshop with minimal theory and maximum play through alternation of theory and hands on exercise. We will together find out how nature can influence your designs going either from a design challenge to biology or from the biology to finding design applications. We’ll be playing around with natural objects and brainstorming design ideas, putting the biomimicry methodology in action!

Arrangør

Lokale

MESH, Tordenskiolds gate 3, 0160 Oslo

Hjelp - FAQ

  • Jeg har ikke mottatt billetten min på e-post. Hva gjør jeg?

    Først bør du sjekke reklame og søppelpost på din e-post. Billettene dine ble sendt som et vedlegg og kan ha blitt sortert som reklame hos noen e-posttjenester. Du kan også finne billettene dine på Billetto-kontoen din, som du har tilgang til i nettleseren eller i Billettos app. Les mer her dersom du trenger hjelp.

  • Jeg vil kansellere billetten min og få refusjon. Hva gjør jeg?

    Det er eventarrangøren som kan godkjenne refusjoner, og du bør ta kontakt med eventarrangøren for å diskutere hvilke alternativer som er tilgjengelig for deg. Du kommer i kontakt med arrangøren ved å svare på e-posten med ordrebekreftelsen eller ved å bruke skjemaet "Kontakt arrangøren" på arrangørens profil. Les mer her dersom du trenger hjelp.

  • Jeg har registrert meg på en venteliste. Hva skjer nå?

    Hvis flere billetter bli tilgjengelig, får du beskjed (på e-post) sammen med andre som også har registrert seg på listen. Her følger vi prinsippet "førstemann til mølla". For mer informasjon, klikk her.

  • Hvor finner jeg lenkene til netteventer?

    Sjekk siden eller e-posten med ordrebekreftelsen din. Vanligvis har arrangøren av eventet inkludert informasjon i ordrebekreftelsen, som sendes på e-post, eller så sender de gjerne en oppfølging på e-post med lenke til netteventet. Det kan også være lurt å lese eventets beskrivelse på Billetto, hvor eventets arrangør beskriver hvordan du deltar på netteventet. For mer informasjon, klikk her.

  • Hva er avbestillingsbeskyttelse, og hvorfor trenger jeg det?

    Med avbestillingsbeskyttelse har du rett til å kreve refusjon dersom det skulle oppstå uforventede eller uunngåelige omstendinger som kan komme i veien for din deltakelse på et event. For mer informasjon, klikk her.

arrangementet ble avsluttet

The Art of Sustainable Innovation - Practicing Biomimicry

Oppdag mer

  • Er du en arrangør?

    Maksimer suksessen for ditt event med Billetto - billettplattformen som hjelper deg med å selge flere billetter, markedsføre, og spare tid.