Inspirasjonsdag i Nord-Norge
Inspirasjonsdag i Nord-Norge
Fra Gratis
Sted
Dato
Beskrivelse
"Jeg ble fort glad i FitLineproduktene og følte meg friskere og mer opplagt enn jeg hadde vært på lenge. Derfor var veien kort til å starte å "sladre" om produktene. Og det gjorde jeg - hver dag, med alle jeg møtte. Vanskeligere enn det var det ikke!"
Du kan glede deg til detaljene bak denne historien, og mange flere historier: den 22.04.2017 holder vi et litt annerledes Business Akademi i Bodø og kaller dagen en Inspirasjonsdag.
Hva kan du ellers glede deg til den 22.04.?
- Energi - folk som bruker FitLine har masse energi! Gled deg til å fylle opp energitanken både fra produktene våre og menneskene som er til stede!
- Inspirasjon - gode produktresultater ligger i bunnen for all aktivitet hos våre distributører. Vi har fått med oss et knippe energifylte mennesker til å fortelle om hva som er drivkraften i nettopp deres hverdag
- Hvordan og hvorfor fungerer FitLine: Kunnskap og egne resultater - dette er utgangspunktet for dagens foredragsholder. Lett forståelig og fengende informasjon om produktene og hva god helse gjennom riktig mat faktisk innebærer.
- God helse eller god inntekt - eller "takk, begge deler"? Det kalles "Folkets Franchising" - et forretningskonsept som involverer både teamarbeid, salg og egen utvikling. Leker du med tanken om å anbefale FitLine til andre mennesker, får du et godt innblikk i mulighetene på et Business Akademi.
Dessuten kan du - som vanlig - glede deg til supre tilbud og en suveren overraskelse!
Lokale
Thon Hotel Nordlys, Moloveien 14, 8003 Bodø
Hjelp - FAQ
-
Jeg har ikke mottatt billetten min på e-post. Hva gjør jeg?
Først bør du sjekke reklame og søppelpost på din e-post. Billettene dine ble sendt som et vedlegg og kan ha blitt sortert som reklame hos noen e-posttjenester. Du kan også finne billettene dine på Billetto-kontoen din, som du har tilgang til i nettleseren eller i Billettos app. Les mer her dersom du trenger hjelp.
-
Jeg vil kansellere billetten min og få refusjon. Hva gjør jeg?
Det er eventarrangøren som kan godkjenne refusjoner, og du bør ta kontakt med eventarrangøren for å diskutere hvilke alternativer som er tilgjengelig for deg. Du kommer i kontakt med arrangøren ved å svare på e-posten med ordrebekreftelsen eller ved å bruke skjemaet "Kontakt arrangøren" på arrangørens profil. Les mer her dersom du trenger hjelp.
-
Jeg har registrert meg på en venteliste. Hva skjer nå?
Hvis flere billetter bli tilgjengelig, får du beskjed (på e-post) sammen med andre som også har registrert seg på listen. Her følger vi prinsippet "førstemann til mølla". For mer informasjon, klikk her.
-
Hvor finner jeg lenkene til netteventer?
Sjekk siden eller e-posten med ordrebekreftelsen din. Vanligvis har arrangøren av eventet inkludert informasjon i ordrebekreftelsen, som sendes på e-post, eller så sender de gjerne en oppfølging på e-post med lenke til netteventet. Det kan også være lurt å lese eventets beskrivelse på Billetto, hvor eventets arrangør beskriver hvordan du deltar på netteventet. For mer informasjon, klikk her.
-
Hva er avbestillingsbeskyttelse, og hvorfor trenger jeg det?
Med avbestillingsbeskyttelse har du rett til å kreve refusjon dersom det skulle oppstå uforventede eller uunngåelige omstendinger som kan komme i veien for din deltakelse på et event. For mer informasjon, klikk her.
Inspirasjonsdag i Nord-Norge
Fra Gratis
Er du en arrangør?
Maksimer suksessen for ditt event med Billetto - billettplattformen som hjelper deg med å selge flere billetter, markedsføre, og spare tid.