Gå til hovedinnhold
Event er avsluttet - Gikk du glipp av dette event? Sjekk ut disse andre events som skjer snart For tidligere eventsdetaljer, bare rull ned.

Shortcuts

Laster ...

 
 

Laster ...

 
 

Arrangementer du ville elske

Laster ...

 
 

Nearby events

Inbound marketing & growth seminar

arrangementet ble avsluttet

Inbound marketing & growth seminar

Fra 0,00 NOK

Sted

Dato

20. Januar 2016, 08:30 - 11:00
Billetto Peace of Mind
Stressfri booking: Billetto garanterer refusjon ved avlyste eventer. Les mer
Betalingsmetoder akseptert:

Beskrivelse

Inbound marketing & Growth:
How to drive relevant traffic and make meaningful conversions?

Experiments and Dinamo Advertising is offering this free seminar to MESH members and friends of MESH.

The seminar will be a two hour long presentation and Q&A, covering the topics:

Introduction to Inbound marketing, and how to plan for and create valuable traffic to your site.
Content marketing and its role in your inbound strategy.
How to make your website visitors and mobile app users do what you want them to do using Conversion Rate Optimization.
Tools for referrals & retention.

Agenda:
0830-0900 Breakfast and networking
0900-0910 Intro and methodology
0910-0940 Attract
0940-1010 Convert
1010-1020 Satisfy
1020-1040 Q&A
1040 Ends

About the presenters:

Christian Westerberg, Digital Director at Dinamo has 15 years of experience navigating paid, owned and earned digital media for a range of top tier clients as well as startups. Christian is currently advising companies on how to develop communication strategies and reach their KPI’s.

Espen Grimstad, Chief Experimenter at Experiments has 10 years of experience with Conversion Rate Optimization, user testing and analytics. He has been advising everything from small startups to big corporate on how to increase their conversion rates, and ultimately how to reach their business goals.

Arrangør

Lokale

MESH, Tordenskiolds gate 3, 0160 Oslo

Hjelp - FAQ

  • Jeg har ikke mottatt billetten min på e-post. Hva gjør jeg?

    Først bør du sjekke reklame og søppelpost på din e-post. Billettene dine ble sendt som et vedlegg og kan ha blitt sortert som reklame hos noen e-posttjenester. Du kan også finne billettene dine på Billetto-kontoen din, som du har tilgang til i nettleseren eller i Billettos app. Les mer her dersom du trenger hjelp.

  • Jeg vil kansellere billetten min og få refusjon. Hva gjør jeg?

    Det er eventarrangøren som kan godkjenne refusjoner, og du bør ta kontakt med eventarrangøren for å diskutere hvilke alternativer som er tilgjengelig for deg. Du kommer i kontakt med arrangøren ved å svare på e-posten med ordrebekreftelsen eller ved å bruke skjemaet "Kontakt arrangøren" på arrangørens profil. Les mer her dersom du trenger hjelp.

  • Jeg har registrert meg på en venteliste. Hva skjer nå?

    Hvis flere billetter bli tilgjengelig, får du beskjed (på e-post) sammen med andre som også har registrert seg på listen. Her følger vi prinsippet "førstemann til mølla". For mer informasjon, klikk her.

  • Hvor finner jeg lenkene til netteventer?

    Sjekk siden eller e-posten med ordrebekreftelsen din. Vanligvis har arrangøren av eventet inkludert informasjon i ordrebekreftelsen, som sendes på e-post, eller så sender de gjerne en oppfølging på e-post med lenke til netteventet. Det kan også være lurt å lese eventets beskrivelse på Billetto, hvor eventets arrangør beskriver hvordan du deltar på netteventet. For mer informasjon, klikk her.

  • Hva er avbestillingsbeskyttelse, og hvorfor trenger jeg det?

    Med avbestillingsbeskyttelse har du rett til å kreve refusjon dersom det skulle oppstå uforventede eller uunngåelige omstendinger som kan komme i veien for din deltakelse på et event. For mer informasjon, klikk her.

arrangementet ble avsluttet

Inbound marketing & growth seminar

Oppdag mer

  • Er du en arrangør?

    Maksimer suksessen for ditt event med Billetto - billettplattformen som hjelper deg med å selge flere billetter, markedsføre, og spare tid.