skip to main content

Event ended - Missed this event?

Check out these handpicked upcoming ones!For past event details, just scroll down.
Other events from the organiser
Loading...
 
 
Other events from this category
Loading...
 
 
Recommended Events
Loading...
 
 

Halloween-klubb i Gamlebanken

Event ended

Halloween-klubb i Gamlebanken

From Free

Location

Date

Oct 31 2020 19:00 - 22:00

Description

Halloween er som regel årets best besøkte klubbkveld, så i år må vi dessverre si at vi max. åpner for 35 ungdommer. Påmeldingen er åpen ut fredag 30. oktober, eller så lenge det er plasser igjen. Det kan altså hende det blir fullt før det, så meld deg på så fort du vet! Gi beskjed så fort som mulig om du ikke kan komme likevel, det er garantert noen andre som vil ha plassen din!

Skriv fullt navn når du melder deg på! Du kan ikke melde på andre enn deg selv. 

Halloween er her igjen! Vi pynter huset i beste spooky stil og inviterer inn til godis, mat, film, danseshow, og andre Halloween-aktiviteter. Kom gjerne utkledd eller skummelt sminket, det er premie til beste kostyme!

Kom tidlig så du får med deg danseshowet! Vi deler ut godteri samtidig. 🙂

OBS! Vi viser skrekkfilm i et av rommene, og om du er under 15 må du ha med underskrift fra foresatt om at du får lov til å se den. Du kan hente samtykkeskjema i klubbens åpningstider, eller be om å få det tilsendt på e-post.

Denne kvelden er helt gratis! Tilbudet til Ung i Nome gjelder for all ungdom i Nome kommune fra 13 til 18 år, og er et rusfritt, kommunalt fritidstilbud.

Organiser

Venue

Gamlebanken Gamlebanken, Brugata 6, 3825 Lunde

FAQ

  • I have not received my ticket via email. What should I do?

    The first thing to do is check your spam/junk filters and inboxes. Your tickets were sent as an attachment and can be thought of as spam by some email services. Alternatively, you can always find your tickets in your Billetto account that you can access in the browsers or the dedicated Billetto app. For more help with this, read here.

  • I wish to cancel my ticket and receive a refund. What should I do?

    The approval of refunds is entirely at the event organiser’s discretion, and you should get in contact with the event organiser to discuss what options are available to you. To get in touch with the event organiser, simply reply to your order confirmation email or use the "Contact organiser" form on the organiser's profile. For more help with this, read here.

  • I have registered on the waiting list, what happens now?

    If more tickets become available you will be notified (by email) amongst others who have joined the list. Purchasing is on a first-come first-serve basis. For more information, read here.

  • Where do I find a link to an online event?

    Check your order confirmation page or order confirmation email. Usually, the organiser of the event provides the details in the order confirmation email or they might send you a follow-up email with a link to their online event. You might also want to read the event description on Billetto where an event organiser should describe how to join the event online. For more information on this, read here.

  • What is refund protection and why would I need it?

    Refund Protection provides you with the assurance that if unforeseen and unavoidable circumstances interfere with your ability to attend an event you can claim a refund. For more information on this, read here.

Oppdag mer