arrangementet ble avsluttet

BERGEN INTERNATIONAL WHISKY & BEER FESTIVAL

Gratis - 2,500,00 NOK

Dato

11. Februar 2016, 19:00 - 14. Februar 2016, 02:30

Beskrivelse

MERK!!! BILLETTER KAN KJØPES PÅ THE TASTING ROOM ELLER I DØREN TIL FESTIVALEN OM DET OPPSTÅR FEIL PÅ DENNE SIDEN.





VELKOMMEN TIL

BERGEN INTERNATIONAL WHISKY & BEER FESTIVAL

11.-13. FEBRUAR 2016

Vi ønsker å bli den største festivalen i sitt slag i Norden.

Interessen for godt øl og fantastisk whisky har økt de siste årene og dette vil vi på The Tasting Room bidra til at fortsetter. Ved å kombinere øl og whisky i en og samme festival, treffer vi et bredt publikum og festivalen vi hadde i februar 2015 ble en av de største i sitt slag her oppe i nord.

Februar 2016 blir enda bedre og enda større.

_______________________________________________________________________

Arrangement ansvarlig:

The Tasting Room AS

Sted: The Tasting Room og Scandic Bergen City

Når: 11.- 13. februar 2016

Aldersgrense 20 år.

Åpningstider messen:

Torsdag 11. februar blir Kick-Off dagen. Se program.

Fredag 12. februar kl.16:00 – 22:00 Messe og masterclasses på Scandic Bergen City.

Lørdag 13. februar kl.14:00 – 21:00 Messe og masterclasses på Scandic Bergen City.

________________________________________________________________

VIKTIG VIKTIG VIKTIG VIKTIG VIKTIG:

FOR Å DELTA PÅ MASTERCLASSES OG ANDRE ARRANGEMENTER PÅ FREDAGEN OG LØRDAGEN, MÅ MAN HA GYLDIGE DAGSBILLETTER!! VELG MELLOM FØLGENDE:

* Fredagsbillett kr.300,-

* Lørdagsbillett kr.300,-

** Todagersbillett kr.450,-

_______________________________________________________________________

* Fredagsbillett / lørdagsbillett inkluderer:

5 whiskybonger ELLER 10 ølbonger, festivalhefte og adgangspass til festivalsalene samt smakeglass.

** Todagersbillett inkluderer:

10 whiskybonger ELLER 20 ølbonger, festivalhefte og adgangspass til festivalsalene samt smakeglass.

Ekstra smakeglass koster kr.50,-

____________________________________________________________________

For å smake whisky og/eller øl må man:

Uansett hva man vil delta på fredag og lørdag MÅ ALLE løse inngangsbillett.

Kjøpe DRIKKEBONGER* i festivalbutikken som ligger i andre etasje over inngangen.

Kjøpe MASTERCLASS BILLETT* via nett (se link under) eller i festivalbutikken.

*DRIKKEBONGER brukes som betaling for smaksprøver på de forskjellige standene i festivalsalene. Dere velger selv hvor mange dere ønsker å kjøpe.

Pris pr. ølbong er kr.15,- (selges i hefte à 5 ølbonger)

Pris pr whiskybong er kr.30,- (selges i hefte à 5 whiskybonger)

NB: Prisene på smaksprøvene varierer ifht flaskepriser. Se fullstendige menyer på hver stand samt i festivalheftet.

*MASTERCLASS BILLETT må løses for å delta på organiserte smakinger (masterclasses) hvor dere blir guidet gjennom et tema og/eller en sjanger av noen av verdens fremste eksperter innen de forskjellige temaer/sjangrene. Disse kjøper du via denne siden eller direkte på The Tasting Room. Programmet blir oppdatert fortløpende på denne siden.

Uavhentede billetter blir til salgs i festivalbutikken.

_______________________________________________________________________

Hotellovernatting: Da festivalene er på Scandic Bergen City, så har vi fått en super duper deal på overnatting der. Bestill direkte via mail til deres bookingavdeling evt resepsjon. Når du bestiller bruker du kode KUN100216 slik at du får godprisen :)

______________________________________________________________________

Program og masterclasses:

Kick-off smakingen på torsdagen før festivalen er et «must» for alle som ønsker å møte gjestene samt likesinnede i en uformell setting. Kick-Off smakingen holdes på The Tastingroom kl.17:00. Cask Norway har tradisjonelt arrangert denne, og de gjør dette igjen. Tema kommer :)

Etter smakingen på The Tastingroom tar vi en tur til bryggen i Bergen. Vi lager til en øl og whisky smaking på Bryggeriet Restaurant på Zackariassenbryggen. Restauranten har eget bryggeri, hvor Gareth er ansvarlig og undertegnede har plukket whisky til de forskjellige ølene. En uformell og sosial start på en festivalhelg en sent vil glemme starter sammen med oss torsdag 11. februar kl.19:00 på nevnte Bryggeriet Restaurant. Velkommen.

Leverandørlisten er ikke komplett men den blir oppdatert fortløpende:

CASK NORWAY - MÒET HENNESSY - KINN BRYGGERI - 7 FJELL BRYGGERI - NORSK ØLIMPORT - STENBERG & BLOM - SOLERA BEVERAGE GROUP - BEVERAGE BRANDS AS - JON`S UTVALGTE - DIAGEO NORWAY - DARACHA AS - INTERBRANDS AS - EDRINGTON NORWAY - ÆGIR BRYGGERI - INTERBEV - STRAG AS - BEER ENTHUSIASTS - PERNOD RICARD NORWAY - OSLO MICROBRYGGERI - GLENGOYNE - ARDBEG - HAANDBRYGGERIET - NØGNE Ø - NORTHERN & CO. - EGO - HVEN - LYSFJORD - BOX - Bonum Beverages AS - LERVIG - MYKEN DESTILLERI - PALMER GROUP - HIGHLAND PARK - LAPHROAIG - SPRINGBANK - GOTLANDS BRYGGERI - TO ØL - BREW BY NUMBERS - WILDBEER - DOUGLAS LAING - MM

Arrangør

Hjelp - FAQ

  • Jeg har ikke mottatt billetten min på e-post. Hva gjør jeg?

    Først bør du sjekke reklame og søppelpost på din e-post. Billettene dine ble sendt som et vedlegg og kan ha blitt sortert som reklame hos noen e-posttjenester. Du kan også finne billettene dine på Billetto-kontoen din, som du har tilgang til i nettleseren eller i Billettos app. Les mer her dersom du trenger hjelp.

  • Jeg vil kansellere billetten min og få refusjon. Hva gjør jeg?

    Det er eventarrangøren som kan godkjenne refusjoner, og du bør ta kontakt med eventarrangøren for å diskutere hvilke alternativer som er tilgjengelig for deg. Du kommer i kontakt med arrangøren ved å svare på e-posten med ordrebekreftelsen eller ved å bruke skjemaet "Kontakt arrangøren" på arrangørens profil. Les mer her dersom du trenger hjelp.

  • Jeg har registrert meg på en venteliste. Hva skjer nå?

    Hvis flere billetter bli tilgjengelig, får du beskjed (på e-post) sammen med andre som også har registrert seg på listen. Her følger vi prinsippet "førstemann til mølla". For mer informasjon, klikk her.

  • Hvor finner jeg lenkene til netteventer?

    Sjekk siden eller e-posten med ordrebekreftelsen din. Vanligvis har arrangøren av eventet inkludert informasjon i ordrebekreftelsen, som sendes på e-post, eller så sender de gjerne en oppfølging på e-post med lenke til netteventet. Det kan også være lurt å lese eventets beskrivelse på Billetto, hvor eventets arrangør beskriver hvordan du deltar på netteventet. For mer informasjon, klikk her.

  • Hva er avbestillingsbeskyttelse, og hvorfor trenger jeg det?

    Med avbestillingsbeskyttelse har du rett til å kreve refusjon dersom det skulle oppstå uforventede eller uunngåelige omstendinger som kan komme i veien for din deltakelse på et event. For mer informasjon, klikk her.